E-kirjaopas: O´Reilly Safari Learning platform: Academic edition

Yleistä

Aihealueet:  tietotekniikka, kauppatieteet, digitaalinen media, informaatioteknologia, ohjelmointi, matematiikka

Kirjautuminen palveluun

1. Mene osoitteeseen https://www.safaribooksonline.com/library/view/temporary-access/?orpq tai klikkaa Aalto-Primossa olevaa linkkiä e-kirjaan. Valitse Select your institution -valikosta kohta "Not listed? Click here".

2. Kirjoita Aalto-yliopiston sähköpostiosoitteesi kohtaan "Academic email". Jatkossa voit käyttää ”Already a user? Click here” –linkkiä.

3. Saat sähköpostiisi viestin, jolla viimeistelet tilisi luonnin. Luo itsellesi oma salasana palveluun, jotta voit käyttää aineistoja mobiilisovelluksella.

Kirjojen käyttäminen

Löytyvätkö e-kirjat Aalto-Primosta: Kyllä

Käyttölisenssi: Rajattomasti yhtäaikaisia käyttäjiä, käyttö edellyttää tunnistautumista Aalto-yliopiston sähköpostiosoitteella

Käyttäminen kampusverkon ulkopuolella (vain aaltolaisille): Kyllä, suoraan Aalto-Primon e-kirjalinkistä ja kirjautumalla aalto-sähköpostiosoitteella

LISÄKSI: E-kirjojen lisäksi oppimisalustalla on videoita (yli 30 000 tuntia), case-aineistoja, äänikirjoja ja itseopiskelumateriaaleja.

Ohjeita: O’Reilly for Higher Education libguide (englanniksi)

Offline-käyttö

Lataaminen älypuhelimelle, tabletille ja e-kirjojen lukulaitteelle

O'Reilly app on ladattavissa iOS- ja Android-laitteille

Tulostus ja kopiointi

Tulostus: Kyllä, kohtuullisessa määrin henkilökohtaiseen tutkimus- ja opiskelukäyttöön. Käytä selaimen tulostusmahdollisuuksia.

Kopiointi: Yksi sivu kerrallaan