Linkitys lisensoituun e-aineistoon: E-lehdet

Suorat linkit Aalto-yliopiston oppimiskeskuksen lisensoimiin e-aineistoihin.

E-lehtien linkitys Aalto-Primon kautta (Oppimiskeskuksen lisensoimat vuosikerrat)

E-lehden pysyvän linkin voi hakea Aalto-Primosta.

1. Hae haluttu e-lehti esim. lehtihaun kautta.

2. Klikkaa kohtaa "pysyvä linkki".

3. Kopioi linkki haluttuun paikkaan, esim. Mycoursesiin.

4. Pysyvällä linkillä pääsee tälle samalle sivulle, josta itse aineistoon siirrytään "Kokotekstin saatavuus" kohdan linkillä Libproxy-palvelinta käyttäen. Sillä pääsee kaikkiin Oppimiskeskuksen lisensoimiin vuosikertoihin. Linkit toimivat näin:

• Aalto-yliopiston laskaverkossa tai VPN-yhteydellä se on aivan normaali linkki suoraan e-kirjaan.
  • Käytettäessä omilla laitteilla, käyttäjä ohjataan ensin Aalto-kirjautumiseen, jonka jälkeen e-kirjan käyttö onnistuu.

Yhteystiedot

Autamme mielellämme linkitykseen liittyvissä ongelmissa. Kaikkein parhaiten saat yhteyttä laittamalla meille sähköpostia:

Poikkeus: Harvard Business Review

Huom! Harvard Business Review ei käyttösäännöissään salli aineistojensa linkittämistä. Lehden kanssa on siis toimittava esim. siten, että haetaan lehti käyttämällä Aalto-Primo-portaalia.