Visual Resources Centre: Tiede ja tekniikka

Tieteen ja tekniikan kuva-aineistot

Etsitkö kuva-aineistoa tieteen historiasta, luonnontieteestä, lääketieteestä tai teknologiasta? Tarvitsetko työkaluja informaation tai datan visualisointiin? Tieteen ja tekniikan kuva-aineistoista löytyy kirjastojen, arkistojen ja museoiden kokoelmista digitoituja aineistoja, ilmaisia ohjelmia visualisointien tekemiseen sekä laajoja monitieteellisiä kuva- ja mediatietokantoja.

Aineistot, joissa on lukon kuva  on käytettävissä Aalto-yliopiston verkossa ja etäkäytettävissä Aalto-yliopiston käyttäjätunnuksilla.

Aineistot, joissa on sydämen kuva sisältävät joko kokonaan avoimeen käyttöön tai osittain avoimeen käyttöön lisensoitua aineistoa.

Tustustu aina kunkin palvelun ja yksittäisen kuvan käyttöoikeuksiin tarkasti, jotta määritellyt oikeudet riittävät omaan käyttötarkoitukseesi.

Tieteen ja tekniikan kuva-aineistot

Visualisoinnin työvälineitä