Kuvataidekasvatuksen opas: Etusivu

00076 AALTO

oppimiskeskus@aalto.fi
050 316 1011

Palveluaikojen ulkopuolella sisään pääsevät ainoastaan Aalto-yliopiston opiskelijat kulkukortilla.

Lisätietoja:

Oppimiskeskuksen aukioloajat

Muita kirjaston oppaita

Tutustu muidenkin alojen tiedonlähteisiin ja opettele tiedonhankinnan taitoja kirjaston tarjoamien oppaiden avulla.

Katso kaikki oppaat >>

Kuvataidekasvatus

Kuva: Elävän mallin piirustusluokka

Tämä opas sisältää kuvataidekasvatuksen tiedonlähteitä, ohjeita tiedonhankintaan ja muita hyödyllisiä sisältöjä opiskelun ja tutkimuksen tueksi.

• Etusivulta löytyy kuvataidekasvatuksen alaan liittyviä uutisia ja muita sisältöjä.
  • Kirjat -välilehdellä voit hakea sekä painettuja kirjoja että e-kirjoja, ja tutustua oman alasi uutuuspoimintoihin.
  • Lehdet -välilehdeltä voit tutustua oman alasi lehtitarjontaan, hakea painettujen lehtien sijaintitietoja sekä verkkolehtiä.
  • Artikkelit ja tietokannat-välilehdeltä löydät tärkeimmät tietokannat, joiden avulla voit hakea viitetietoja ja kokotekstejä.
  • Sanakirjoja ja hakuteoksia -välilehdellä voi tutustua kirjaston hakuteoksiin, sanakirjoihin, standardeihin ja lakitietoon.
  • Opinnäytteet -sivuilla on tietoa Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun opinnäytteistä sekä opinnätteiden julkaisemisesta.
  • Kuva-aineistot -välilehdellä on koottuna tietoa erilaisista kuvakokoelmista, kuvahausta sekä av-aineistoista.