Elokuva ja lavastus: Lehdet

Painetut lehdet

Lehtihankinnan painopiste on elektronisissa lehdissä, mutta myös painettuja lehtiä tilataan.

Lehtien kuluvan vuoden numerot ja noin viisi edellistä vuosikertaa on sijoitettu oppimiskeskuksen toisen kerroksen lukusaliin.

• Lehtiä ei lainata.
  • Lehtiä voi hakea lehden nimellä tai ISSN-numerolla Aalto-Primon lehtihaussa.

Vanhemmat vuosikerrat sijaitsevat pääasiassa K-kerroksen avoimissa tiivishyllyissä. Joitain vanhimpia/hauraampia lehtiä on sijoitettu suljettuun Special -kokoelmaan. Suljetussa kokoelmassa olevaa aineistoa voi pyytää käyttöön asiakaspalvelusta.

Tee hankintaehdotus

Mikäli Oppimiskeskuksen kokoelmista puuttuu mielestäsi tärkeä lehti, voit tehdä siitä  hankintaehdotuksen:

oppimiskeskus@aalto.fi

Vertaisarvioituja lehtiä

Google Scholar ja ViewIt@Aalto-linkitys Aalto-yliopistossa

Aalto-yliopiston suojatun verkon kautta käytettäessä Google Scholarin hakutuloksista on suora yhteys kokonaisiin aineistoihin (esim. lehtiartikkeli), mikäli Oppimiskeskus on hankkinut niihin lisenssin. Tällöin hakutuloksissa, heti viitteen otsikon perässä, on linkki ViewIt@Aalto.