Tulostus, skannaus ja laitteet: Työasemat

Tulostus, skannaus, kopiointi, työasemat ja säilytyslokerot oppimiskeskuksen tiloissa

Aalto-yliopiston opiskelijoille & henkilökunnalle

Oppimiskeskuksessa on yhteiseen käyttöön tarkoitettuja työasemia. Niitä on eri kerroksissa alueilla, jotka on merkitty sinisellä värillä:

Aalto-yliopiston ulkopuolisille asiakkaille

Osa työasemista on kenen tahansa asiakkaan käytettävissä. Niitä voi käyttää vierailijatunnuksella, joka on merkitty näytön alareunassa olevaan tarraan.

Näiltä työasemilta Aalto-yliopiston ulkopuoliset asiakkaat voivat käyttää suurinta osaa Aalto-yliopistolle lisensoiduista e-aineistoista.

Kaikkien käytössä olevien työasemien sijainnit Harald Herlin -oppimiskeskuksessa:

Perusohjelmistot

Suurimmassa osassa työasemista on asennettu perusohjelmistopaketti.

Muut ohjelmistot

Visual Resources Centre (VRC) -tilan työasemiin on asennettu laajempi valikoima ohjelmia erityisesti visuaalista editointia varten. Nämä tietokoneet ovat vain yliopiston opiskelijoiden ja henkilökunnan käytössä. Lisätietoja: