Media: Etusivu

00076 AALTO

oppimiskeskus@aalto.fi
050 316 1011

Palveluaikojen ulkopuolella sisään pääsevät ainoastaan Aalto-yliopiston opiskelijat kulkukortilla.

Lisätietoja:

Oppimiskeskuksen aukioloajat

Muita kirjastoja

Kuva: Värikiila.

Tämä opas sisältää valikoiman Median laitoksen  opetusaloihin
graafiseen suunnitteluun, uuteen mediaan ja valokuvataiteeseen
liittyviä tiedonlähteitä ja ohjeita tiedonhankintaan.

Kirjat -välilehdellä voit hakea painettuja kirjoja ja e-kirjoja.

Lehdet -välilehdellä voit tutustua oman alasi lehtitarjontaan, hakea painettujen lehtien sijaintitietoja sekä verkkolehtiä.

Artikkelit ja tietokannat -välilehdeltä löydät tärkeimmät tietokannat.

Lehtien ja artikkelien arviointi -välilehdeltä löydät tietoa tieteellisten artikkelien ja lehtien arvioinnista. Sivulla on linkkejä viittaustietoa sisältäviin tietokantoihin. Lisäksi löydät tietoa avoimesta julkaisemisesta ja julkaisujen arvioinnista Aalto-yliopistossa.

Sanakirjoja ja hakuteoksia -välilehdellä voit tutustua kirjaston hakuteoksiin ja sanakirjoihin.

Opinnäytteet -sivuilla on tietoa Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun opinnäytteistä sekä opinnäytteiden julkaisemisesta.

Avoimen verkon aineistoja - välilehdellä on uutisia ja linkkejä näyttelyihin.

Kuva-aineistot -välilehdellä on koottuna tietoa erilaisista kuvakokoelmista ja kuvahausta sekä kuvan käyttöön liittyvistä tekijänoikeuskysymyksistä.

Muita kirjaston oppaita