Tulostus, skannaus ja laitteet: Työasemat

Tulostus, skannaus, kopiointi, työasemat ja säilytyslokerot oppimiskeskuksen tiloissa

Aalto-yliopiston opiskelijoille & henkilökunnalle

Meillä on työasemia kaikissa palvelupisteissämme. Harald Herlin -Oppimiskeskuksessa niitä on kaikissa kerroksissa alueilla, jotka on merkitty sinisellä värillä:

Aalto-yliopiston ulkopuolisille asiakkaille

Muutama työasemamme on kenen tahansa asiakkaan käytettävissä. Niitä voi käyttää vierailijatunnuksella, joka on merkitty näytön alareunassa olevaan tarraan.

Näiltä työasemilta Aalto-yliopiston ulkopuoliset asiakkaat voivat käyttää miltei kaikkia lisensoimiamme e-aineistoja, joita he eivät mitenkään muuten pystyisi käyttämään.

Kaikkien käytössä olevien työasemien sijainnit Harald Herlin -Oppimiskeskuksessa:

Perusohjelmistot

Suurimmassa osassa työasemista on asennettu perusohjelmistopaketti.

Muut ohjelmistot

Visual Resources Centre (VRC) -tilan työasemiin on asennettu laajempi valikoima ohjelmia erityisesti visuaalista editointia varten. Nämä tietokoneet ovat vain yliopiston opiskelijoiden ja henkilökunnan käytössä. Lisätietoja: