Elokuva ja lavastus: Etkö löydä etsimääsi?

Mistä lähteä tiedonhaussa liikkeelle?

Osoite:

Aalto-yliopiston oppimiskeskus
Otaniementie 9, Espoo

Asiakaspalvelu:

oppimiskeskus@aalto.fi

Laajoissa tiedonhauissa voi ottaa yhteyttä tietoasiantuntijoihin sähköpostitse: Hannele Suhonen tai Eila Rämö, sähköposti muotoa etunimi.sukunimi@aalto.fi.

Tiedonhankintataitoja voi opiskella myös itsenäisesti Tiedonhankinnan oppaan avulla.

Tiedonhaun opetus

Aalto-yliopiston Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun opiskelijoille ja tutkijoille tarjottava opetus:

Alternative access – vaihtoehtoisia väyliä artikkeleihin

Aalto-suora

Aalto-suoran avulla saat aineistoa nopeasti suoraan työpöydällesi toimitettuna. Palvelu on tarkoitettu vain Aalto-yliopiston henkilökunnalle.

Kaukopalvelu ja aineistonvälitys

Aineistonvälityspalvelu tilaa asiakkaille sekä koti- että ulkomaisista kirjastoista sellaista tietomateriaalia, jota omassa kirjastossa ei ole saatavilla.

Haluatko tehdä hankintaehdotuksen Oppimiskeskukselle?

Jos Aalto-yliopiston oppimiskeskuksen kokoelmista puuttuu mielestäsi tärkeä kirja, lehti, tietokanta tai muu aineisto, voit tehdä hankintaehdotuksen Oppimiskeskukselle.

Henkilökohtainen tiedonhaun ohjaus

Opinnäytetyön tekijöille sekä jatko-opiskelijoille ja tutkijoille annetaan henkilökohtaista ohjausta ja apua tiedonhaun ongelmiin.
Tavoitteena on oppia käyttämään tehokkaasti oman tutkimusaiheen kannalta keskeisiä tiedonlähteitä, kuten Harald Herlin -oppimiskeskuksen e-aineistoja sekä käyttämään myös muiden kirjastojen palveluja.

Varaa aika (n. 2 h), tietoasiantuntijoilta: Hannele Suhonen tai Eila Rämö, sähköposti muotoa etunimi.sukunimi@aalto.fi.

Aaltolainen, ilmoita ongelmasta e-aineistossa Oppimiskeskukseen