Kemian tekniikka: Kirjat

Painetut kirjat

Painetut kirjat löytyvät Oppimiskeskuksesta. Hyllyluokan voi tarkistaa Aalto-Primosta.

Kurssikirjat

Kurssikirjoja löytyy Oppimiskeskuksen 1. kerroksesta. Kurssikirjat ostetaan mahdollisuuksien mukaan myös e-kirjoina.

Lyhytlainat

Oppimiskeskuksessa on kaikista kurssikirjoista normaalien lainattavien kappaleiden lisäksi lyhytlainakokoelma.

Kirjastot kartalla

Kirjastokarttapalvelu auttaa sinua löytämään painetut kirjat ja lehdet Aalto-yliopiston eri kirjastoista.

Eikö löydy?

Jos et löydä tarvitsemaasi kirjaa Aalto-yliopiston kokoelmista:

Löydä kirjat ja e-kirjat

Hae painettuja ja e-kirjoja Aalto-Primo -portaalista. Valitse : Kirjaston kokoelmat. E-kirjoja voi hakea myös e-kirjapalveluiden omista käyttöliittymistä.

Aihehaku Aalto-Primosta

Aalto-Primo on Aalto-yliopiston oppimiskeskuksen tiedonhakuportaali. Se sisältää kuvailu- ja saatavuustiedot kokoelmissa olevista kirjoista, kurssikirjoista, e-kirjoista, väitöskirjoista, raporteista, kokousjulkaisuista, painetuista lehdistä sekä sarjoista.
Aalto-Primosta löydät myös e-kirjat. E-kirjoja kannattaa hakea myös yksittäisten e-kirjatietokantojen kautta, sillä ne mahdollistavat tarkemmat, esimerkiksi aiheenmukaiset haut.
Tarkennetussa haussa voi tehdä aihehakuja käyttäen hakusanoja.

Google Books -haku

Google Book Search

E-kirjatietokantoja

tekniikka_e-kirjat

E-aineistojen käyttö

Aalto-yliopiston opiskelijoille ja henkilöstölle:

• Suoraan yliopiston työasemilta, yliopiston lankaverkossa
  • Aalto-tunnuksilla kirjautuen mistä vain ja milloin vain (etäkäyttö)
  • Suoraan käyttäen Eduroam-verkkoa tai VPN-yhteyttä mistä vain ja milloin vain

Muille asiakkaille:

Lisätietoa e-aineistojen käytöstä ja käyttöehdoista.

Oppimiskeskuksen e-aineistouutiset